Thursday 12 March 2009

hemtrevligt

Jag vet inte vad det varit med mej pa sista tiden, men jag har varit en olojal bloggare. Trots det tar bloggar upp nastan all min "datortid", men det blit bara att jag sitter och laser andras. Funderar pa att skriva. Bestammer mej for att jag inte orkar. Hmm.

Hemma hos oss ar allt kaos just nu. Koket haller fortfarande pa att monteras, vilket betyder att allt som vanligtvis star i koket nu star i vardagsrummet. Mitt i allt det har ska vi ju ocksa forsoka mala om i princip hela laganheten i helgen. Hur det nu ska ga till. Tyvarr har vi ju lite tidspress eftersom vi maste visa lagenheten for potentiella nya flatmates snart. Mobler maste ju ocksa bestallas och hamtas och det ar visst det storsta kruxet. Alltsa att hitta nagot som bade jag och hubby gillar och som funkar med var pyttelilla budget. Jag tror att vi har hittat ratt, en jattefin secondhand skinnsoffa med fatolj och ett fint bord i tra. Ebay saklart! Da maste vi se till att vinna dom bara...

Allt som allt kanns det kul att fa gora om och valja sjalv, det har jag aldrig haft mojlighet att gora forut.

No comments: