Thursday 26 March 2009

sa ar det

Nu har mamma akt hem och livet kan aterga till det normala igen. Vi har fatt det sa fint hemma nu, jag blir glad var dag nar jag kommer hem. Men jag blir saklart aldrig nojd och kommer jamt pa nya grejer som vi skulle kunna forbattra. Nu vill jag aven garna ha nytt porslin, forvaringsburkar, en elvisp.... listan fortsatter i all evighet. Men som Hubby garna och ofta papekar sa ska jag ju faktiskt ut och resa ganska sa snart och det ar ju tankt att jag ska spara pengar. Onodigt da att samla pa sig en massa grejjer istallet. Han har helt ratt, men det skadar val inte att dromma.

Cykel ar det enda jag faktiskt far kopa, men det ar svart att hitta ratt. Jag borjar hanga upp mig pa hur den ska se ut, vilken modell och marke. Egentligen spelar det ju ingen roll, sa lange den fungerar! Och ar en damcykel (ingen otymplig stang)... Och har pakethallare... Med 3 vaxlar... Och en cykelkorg... Bara det.

Nya projektet ska bli att sa kryddvaxter som vi kan ha i koksfonstret. Jag tankte basilika, persilja, kanske dill... Nagra tips?