Thursday 19 March 2009

tack solen!

Nagot valdigt ovantat har hant. Jag har borjat njuta av mitt nya jobb! Jag trodde val aldrig den dagen skulle komma...

I arlighetens namn sa har det nog mycket att gora med att det varit sa soligt och varmt de senaste dagarna. Da tackar man sin lyckliga stjarna att man far ga pa barnvagnspromenad eller fika i lekparken med glada ungar, istallet for att sitta instangd pa ett daligt ventilerat kontor med mindre glada vuxna. Sen har ju aven den svara svara (snart) fyra-aringen visat sig vara ett riktigt charmtroll, efter narmare inspektion.

Idag ska jag och lilltjejen ga och fika med min mamma, som ar i london for att fira sin 60-ars dag. Forhoppningsvis har hon tagit med sig mina onskade varor fran svea land, namligen ljus sirap, hushallsost och kaviar. Jag horde aven ryktas pa omvagar att det finns saltlakrits, dipp och kexchoklad...

No comments: