Sunday 15 February 2009

dear oh dear

Nu har hubby akt till Heathrow, han ska flyga hem till Irland idag och kommer tillbaka pa torsdag kvall. Det kanns extra trakigt eftersom vi haft en san fin helg tillsammans. Nar jag kom hem efter jobbet pa fredag hade han malat om i vart rum i precis san farg som vi ville ha, typ gra/bla. I torsdags hamtade han aven det dar javla skrivbordet som jag vantat pa och tjatat om. Iallafall, nar jag kom hem och sag att han malat sa blev jag helt speachless, sa otroligt fin och omtanksam present att overraska mig! Vi gick till Thailandsk restaurang och at en massa god mat. Sen gick vi hem och stallde in moblerna som vi ville ha dom, baddade fint med vara vackra lakan som vi fick i julklapp. Vi hade hallit pa dom tills vi fick lite battre ordning i rummet, men nu ar dom ute och dom ar sa fina. Sen gick vi och la oss i vart fina, fina rum. Igar lagade jag frukost pa sangen (eller snarare brunch) till Hubby. Han fick smoked salmon and cream cheese bagels, mango yoghurt, jordgubbar, apelsinjuice, te och en blomma pa brickan. Sen hade jag aven kopt en Valentines present till honom, fast vi sagt att vi inte skulle, men det var ju bara en liten. Jag fick blommor och present av honom. Hela dagen hangde vi runt tillsammans, gick till portobello road och kopte lamb shanks (det har jag verkligen ingen aning om vad det heter pa svenska..) och lite goda oliver. Sen lagade Hubby middag och vi drack lite vin. Alltsammans var valdigt fint och mysigt och....... usch vad jag later som en smug married couple! Skarpning!!

No comments: