Wednesday 4 February 2009

kanske imorgon

Kanske, kanske kommer skrivbordet imorgon. Skrivbordet som vi betalade for flera veckor sedan och som jag sedan dess har vantat pa. Nu kanske ni tror att det ar nat jobbigt mobelforetag som inte levererat i tid, men nej, det ar hubby som inte kommit sig for att hamta det an. Okej, han gjorde ett halvdant forsok en gang, men det gick inget vidare och dar tog det stopp. Tydligen ska han forsoka igen imorgon, har han informerat.

Det har skrivbordet haller upp hela min tillvaro. I vantan pa att vi far det sa vantar vi aven med att moblera om och gora klart i vart rum for att alla mina saker ska fa plats. Resultatet ar att manga av mina saker fortfarande ar ouppackade. Jag har alltsa flyttat in utan att riktigt flytta in. Jag bor i limbo.

Det har ju funkat sa har langt, men nu far det vara nog. Jag ber en bon inatt att skrivbordet star dar nar jag kommer hem fran jobbet.


Fortsattning foljer...

No comments: