Friday 3 April 2009

skryt

Ville bara beratta att jag ar sa GLAD. Allt kanns sa himla fint och underbart just nu. Det borjar bli varmt (sommar!!!) och jag ar kar och glad. Var lagenhet ar fin och alltid fylld med trevliga och intressanta manniskor som ater och dricker tillsammans. Nu flyttar Australiensarna ut och det blir nya manniskor. Den ena har vi (nog) hittat redan och hon ar fran Irland. (Kommer min dialekt bli annu mer irlandsk nu???)

Jag har fatt umgas med manga nya och gamla vanner pa sista tiden och kanner knappt att jag har tid med allt KUL som erbjuds i livet.

Igar at vi flaskstek till middag och idag har jag mat-baksmalla. Jag var tvungen att detoxa med en sallad till lunch for jag kande mig helt seriost fortfarande ratt illamaende.

I helgen ar min van har och halsar pa fran Dublin och hon har lovat presenter till mig. Eller till lagenheten da. Det talades om filtar och tallriksunderlagg, vi far se vad det blir!

I helgen ska jag aven bjuppa min syrra pa lunch, for jag var ingen god van till henne forra helgen.

Skryt over.

No comments: