Wednesday 7 January 2009

2009

Om jag skulle ha nagra nyarsloften sa skulle dom se ut sahar:

-borja baka brod av olika slag, nyttigt som onyttigt
-borja lyssna mycket pa musik igen, sa som jag gjorde forr
-slappna av mer och ta det lugnt, inte jaga upp mej hela tiden sa jag borjar grina och stalla till scener
-vara mer positiv och minnas att jag faktiskt ar otroligt lyckligt lottad
-lara mej att sticka
-laga mer mat, trots att jag har en pojkvan som ar kock
-kopa en cykel och cykla till jobbet (nar det borjar ga mot varmare tider)

Men som tur ar sa gor jag inga nyarsloften....

5 comments:

Anonymous said...

fin lista =)

men varför har du börjat skriva på svenska? inte för att jag klagar men :P

Nadja said...

jag vet inte, det bara kandes sa en dag! Forst tankte jag att jag maste ju bestamma mej for bara ett sprak, men sen kom jag pa att det ar ju faktiskt min blogg och jag far val skriva pa vilket sprak jag vill! Jag byter val tillbaka sen om jag kanner for det. :)

You will eat it and you will like it said...

Vad glad jag blir du lovar dig så mycket fina, bra saker till nya året! Sticka, baka och lyssna på musik liksom hjälper till att göra den där avslappnade och positiva personen man vill vara! Jag bangar inget av det om du vill ha sälle :-)

Nadja said...

ja precis, det ar ju det som ar tanken :) jag vill alltid ha salle Ulrika! Du kan nog lara mej ett och annat...

You will eat it and you will like it said...

Vad kul! En IRL blog date alltså :-) Är du ledig någon förmiddag, kan vi ta en kaffe på Portobello. Maila alt ringa - hur gör man nu?