Friday 16 January 2009

finally friday

Hur jag ska nagonsin ska hinna ha tid att updatera denna blog framover har jag ingen aning om. Nu nar min dag borjar en timma tidigare och slutar vaxlande en halv/en och en halv timma senare, nar jag har en ettaring och en mycket kravande trearing att tampas med och ingen ork kvar nar jag val kommer hem.... En vecka sen jag borjat mitt nya jobb och det kanns som en evighet. Men den forsta veckan ar val i vanlig tradition den svaraste, sa det kan nog bara bli battre! Vissa trevligheter har jag ju hunnit med, som till exempel imorse nar jag och lilltjejen tog en fika med min hubby pa National History museum. San lyx fanns ju inte under mina tre ar i kontorsmiljo.

I helgen blir det karaoke for hela slanten, da en god van fyller 24 och det ska firas pa lucky voice i Soho, sjalvklart i fancy dress! Jag funderar pa att ga som Amy Winehouse...

No comments: