Friday 30 January 2009

I'm so lucky, oh so lucky

Hela dagen igar spenderades med hjartat i halsgropen, idag kan jag antligen andas igen...
Men det kanns bra for nu minns jag varfor det ar sa underbart att vara lycklig. Aldrig glomma det igen...

Den har helgen kommer bli jatterolig. Mina vanner fran sverige ar pa besok och planen ar att ga pa Portobello Market imorgon for att sedan ata en sen middag pa the Electric pa kvallen. Nu undrar jag bara vad jag ska ha pa mig....

Ska man kanske ta och ata sin andra lunch nu? Jag traffade just hubby har i South Ken och vi gick och fikade. Jag genomled en genomhemsk toasted panini med skinka och ost. Han en Tuna melt som den inkompetenta cafe personalen aven smetat sweet chili sauce i. Ingen lyckad kombo. Ha, jag alskar att klaga pa dalig mat. Men det finns en thai curry och nagra spring rolls nere i kylen och lockar mej.... When the baby sleeps all I do is eat.

Anledning till lunchdejten idag var ju for att grejja det har med biljetterna till Glastonbury, de maste ju kopas nu i helgen. Forra aret akte alla vanner och alla som jag kanner och hade den bast upplevelsen nansin, medans jag satt hemma och grat. Jag kunde inte fa ledigt. I ar ska jag minsann med, jag ska visa dem att jag kan ha ANNU roligare! Eller nat....

No comments: