Friday 16 January 2009

min hubby

Ibland kan jag bli sa arg pa min karl, over bade viktiga och oviktiga saker. Men sant ar val okej och normalt nar man gar fran att bo pa varsin sida av landet till varsin sida av sangen pa tre manader. Men da far man minnas alla fina andledningar till varfor man star ut med karlsloken..

-han planerar, handlar och lagar en god och annorlunda middag till mej nasta varje dag, som ar fardig nar jag kommer hem
-han ringer mej alldeles glad i hagen for att beratta att han hittat en irlands "butchers" nar han varit ut och cyklat
-han vill kopa en cykel till mej pa Ebay, for det ar hans favorit affar
-han kan odla mustasch som ingen annan man kan
-han lyssnar pa disco musik hela dagarna och sjunger med
-han kliar mej pa ryggen eller stryker mitt har nar vi tittar pa seinfeld avsnitt i sangen
-han har den vildaste fantasin och nar han berattar vad han dromt pa natten ar det mer underhallande an nagon film jag sett
-han kan vagen overallt trots att han just flyttat till london och jag bott har fem ar

men mest av allt forstas for att jag alskar honom sa.

1 comment:

Anonymous said...

fint! =)