Thursday 23 April 2009

allt gott

Igar kvall hade jag reunion med min aussie van som nu ar tillbaka, hurra! Vi gick till the Fat Badger dar hennes bror jobbar som kock. Efter endast 3 (gratis) Jack Daniels och cola sa ar jag BAKIS idag!!?? What's that about? Trots det ska jag bege mig till puben igen ikvall, maste ju ta vara pa dessa "sommarkvallar".

Hubby har fatt ett helt otroligt jobberbjudande som "head chef" pa en ny pub som snart ska oppna i Notting Hill. Inte nog med det, han ska fa utforma menyn, anstalla all ny personal, helt enkelt bygga upp hela restaurangen. Det kom som en blixt fran klar himmel och Hubby vet inte vad han ska tycka och tanka, eftersom han nu skulle satsa helt pa sitt T-shirt foretag. Men en san har chans kommer ju inte var dag, head chef 26 ar gammal. Sjalv ser jag framemot att hanga dar varje kvall sa fort dom oppnat...

3 comments:

Hanna said...

va roligt de måste vara o ha tillbaka sina vänner :D

Nadja said...

En pik eller? :P jo det ar jatteroligt. Onskar ALLA mina vanner kunde komma hit...

You will eat it and you will like it said...

Strålande nyheter! Men jag är inte ett dugg förvånad - det står ju head chef i pannan på J.