Monday 20 April 2009

hej sommaren, jag vantar pa dig

Vi har varit ute pa langpromenad och traffat en nanny-kompis i parken. Det ar helt underbart nar det luktar sommarkvall. Jag borjar redan dromma om allt jag vill gora i sommar, dricka ol pa Mau Mau Bar efter jobbet, ha barbeque i var tradgard, ha picnic i parken, aka till brighton och bada.... aaaah....

Forovrigt sa ar mitt huvud helt fullt av produktiva tankar for Hubbys t-shirt foretag. Vi har tankt dra igang ordentligt nu och jag har sa manga ideer att jag knappt vet i vilken ande jag ska borja. Formodligen bast att borja fran borjan, sa har ska goras mood boards!

2 comments:

You will eat it and you will like it said...

Och jag har också en idé! Eller snarare en önskan så stor att jag skulle vilja göra den till en beställning. På tishadesign alltså. Till han, min hubby :-) Ska briefa dig när vi ses!

Nadja said...

absolut! det blir jattebra! Nar ses vi da? Ska vi ta en ol nan kvall efter jobbet? Haru jobb an?