Tuesday 7 April 2009

hej och valkommen, varen.


Alla behover en paus ibland.

Vi har haft en san fin helg. I lordags sa var jag och traffade min kara syster, sushi pa Hare and Tortoise i Putney och sedan en prommis med en liten hundvalp som hette Coco, Sabina var namligen hundvakt under helgen. Jag fick aven ett vackert kakfat av silver i present. Av ingen anledning alls! Hon ar allt bra snall, min Sabina. Kakfatet fungerar nu som fruktfat, tills det blir kalas forstas! Vadret var helt underbart hela dagen sa nar jag val kom hem bytte jag snabbt om och drog med mig Hubby till the Regent, vi satt pa uteservering och drack ol och at londons basta chips. Emma kom och motte upp med oss, vi gick vidare till Paradise och sen dok aven Darren "the Dazzler" upp. Kvallen blev hur kul som helst, massa lojligheter. Sondag sa traffade vi Sophie som var har och halsade pa fran Dublin, vi gick och at Sunday Roast och drack jattegott vin, perfekt slut pa en jattebra helg.

Om jag far som jag vill sa blir hela sommaren sa har bra.

1 comment:

Madde said...

låter kanon =)