Tuesday 21 April 2009

repeat

Jag vet att jag later som en repig skiva, men allt ar bara sa grymt!! Om en timme traffar vi Hubby pa high street ken, dar ska vi gora lite research (las smygfota pa urban outfitters och diesel bl.a, kallas inspiration) for t-shirt projektet. Sen gar vi till kensington gardens och hanger runt i (latsas)sommar solen.

Ikvall lagar jag riktig sommar mat, pastasallad med fetaost och spenat, jordgubbar till efteratt.

Forresten, gradde pa moset.... For ungefar 6 manader sedan sa flyttade mina tva basta vanner hem fran london till irland och australien. Nu kommer dom tillbaka! Aussien ar tillbaka redan pa onsdag, och irlandaren ska bara fixa jobb och laganhet forst. Sweet!!!

2 comments:

Madde said...

Åh va härligt du verkar ha det.. jag blir så avis för att ni typ har sommar där nere nu...det har vi inte här..
Jo visst, absolut det bästa =) jamenvisst.. bara längtar efter lönen så jag kan börja så nångång ;) mmm koriander

Nadja said...

sa ar det om man valjer att bo i umea, kallt som fan!