Sunday 24 June 2012

Overslept like a baby

Una and I overslept this morning, as I had not bothered to set an alarm, assuming she would wake me. When I finally got up at 9.30 she was still fast asleep. I was meant to meet my sister at 10.40 so she could watch Una while I did an 11 o'clock class at the gym. I managed to inhale my breakfast in about two minutes, poured my coffee in a plastic cup left over from some picnic, and took it with me.
 Untitled
After my first ever experience with Body Pump I was sold, I fear I may become an addict! I met up with Sabina and Una and we went for some lunch at El Camion, my favourite mexican.
Untitled

Untitled
Now we are taking it easy for the rest of the afternoon, Una is having a nap on the couch. I've just had a coffee and some frozen blueberries, defrosted and topped with greek yoghurt and desiccated coconut.
Untitled



7 comments:

Nathalie said...

Åh visst är det kul med bodypump? Det var det som fick mig att komma igång med träningen när jag nybörjat :)

Nadja said...

Helt sjukt kul! Snalla kan du skriva en blogg sa man far lasa lite om hur du tranar?? Skulle ju garna fa samma grymma resultat som du!

Maria said...

Jaså bodypump var en hit? Då måste jag också kanske prova! Själv gärdet fortfarande seeegt med träningen men jag böjt inspirerad när du fixar det med både bä is och försovning!

Maria said...

*autoCorrect har visst haft ett finger med i spelet här...

tashii said...

Hoppas du blivit varnad för den extrema träningavärken som kommer efteråt? :-P Det värsta jag nånsin varit med om men lätt värt ändå:-D blir ju bara efter första gången ;-) jar klurar på bloggen än ;-)

sabulous said...

Ah gud, traningsvarken! Jag har gjort bodypump en gang i mitt liv, for manga ar sen, och jag fick ga baklanges ner for trappor i en vecka! Nu ar jag ju visserligen varldens mest otranade manniska...

nathalie said...

men samma här! :-P Och att försöka sätta sig på toalettstolen ska vi inte ens prata om ;-)