Thursday 14 June 2012

What they call smaljeans...

A better day today. Still they same stresses hanging over me but still, a better day.
An undoubtedly positive thing was that I wore my pre-pregnancy topshop 26 inch jeans (smaljeansen!!) for the first time since I was about 3 months pregnant! Yes, there was a bit of muffin top hiding under my baggy T-shirt, but still! I'm excited to start seeing results from changing the way I eat and going to the gym.
Excuse the messy bedroom, was in the middle of changing the sheets due to a leaky nappy incident this morning....
Untitled
I got myself a halloumi, pumpkin and caper salad from St Helens cafe which I ate in the park while Una had a nap in the pushchair. Yummy but very filling, I couldn't finish it all.
Untitled
I went to visit a friend and her little boy today. She had some amazing news which really cheered me up. We chatted all afternoon and I ended up staying for dinner. Now I am in bed with Una in nice clean sheets (due to aforementioned leaky nappy incident) she is sleeping and I am about to do the same.
 Untitled
Good night!

6 comments:

tashii said...

Åh vad du är duktig Nadja. För mig tog det över ett år att komma i mina "smaljeans" ;-)

nathalie said...

Oj vet inte hur tashii dök upp som användarnamn :-P

Nadja said...

Tack! Men det finns som sagt en del att dolja under trojan, haha... Men nu ar du ju sa sjukt fit, man blir verkligen inspirerad att trana efter att sett dig sist.

tashii, ar det nan gammal blogg eller? Du borde verkligen skriva en blogg, jag vill garna lasa om era dagar.... :)

nathalie said...

Haha tack:-) ja det blir ju ännu roligare att träna när man ser resultat:-) men du har gjort det sjukt bra på bara några månader.. Och jag blir så inspirerad av all god och nyttig mat du lagar.

nä tashii måste vara nån gammal användare jag gjort för flera år sedan vetetusan hur jag blev inloggad där;-)
Jag har tänkt skaffa en blogg jättelänge men jag är totalt värdelös på att skriva så jag hittar inte riktigt peppen.. Btw så är ju Una typ den sötaste lilla tjej jag nånsin sett, de har ni gjort bra;-)

Nadja said...

Men det ar bara att borja skriva! Man ska inte ens tanka pa att nan laser, sa kanns det lattare. Och en massa bilder hjalper ju alltid :)
Ah, tack! Ja jag tycker ju hon ar sotast i varlden, men jag ar ju lite partisk!

Londonswede - Sara said...

Åh wow! Well done #avis....